Rezerwacja — wybierz termin
Czarcia Szopa
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
P | W | S | C | P | S | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
FAQ
Rezerwacji możesz dokonać bezpośrednio na naszej stronie internetowej, wybierając dostępne daty w kalendarzu rezerwacji. Po wypełnieniu formularza oraz opłaceniu depozytu otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.
Tak, przy rezerwacji wymagane jest wpłacenie depozytu w wysokości 50% całkowitej kwoty pobytu. Na krócej niż 14 dni przed pobytem należy wpłacić 100% opłaty za pobyt. Dodatkowo przed przyjazdem należy wpłacić depozyt zwrotny 1000 zł.
Płatności można dokonać za pomocą przelewu bankowego, systemu BLIK lub gotówką na miejscu (w przypadku obecności gospodarza). W przypadku samodzielnego meldunku można opłacić (poprzez wcześniej wysłany link na e-mail) lub poprzez kod QR, który znajduje się na liście w domku.
Tak, możesz odwołać rezerwację w dowolnym momencie.
Opłata za pobyt nie podlega zwrotowi, niezależnie od terminu odwołania rezerwacji, chyba że została opłacona w całości, a do rozpoczęcia pobytu pozostało więcej niż 14 dni. W takim przypadku zwracane jest 50% wniesionej pełnej opłaty za pobyt.
Zwrot pełnej opłaty następuje wyłącznie w przypadku, gdy odwołanie rezerwacji wynika z winy Wynajmującego, np. niemożności udostępnienia obiektu w zarezerwowanym terminie.
Rezerwacja jest ostatecznie potwierdzona dopiero po wpłynięciu depozytu na nasze konto dlatego najszybszym sposobem są płatności online które są dostępne w w/w formularzu. Otrzymasz e-mail potwierdzający rezerwację wraz z instrukcjami dotyczącymi przyjazdu. Dodatkowo przed przyjazdem musi zostać opłacona kaucja w wysokości 1000 zł. Kaucja jest zwrotna w przypadku braku uszkodzeń lub kosztów dodatkowych zgodnie z regulaminem po sprawdzeniu domku przez obsługę.
Zmiana daty rezerwacji jest możliwa, jednak zależy od dostępności domku w wybranym terminie. W przypadku zmiany terminu prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.
Tak, jeśli potrzebujesz faktury VAT, prosimy o podanie danych do faktury (NIP i dane firmy) w odpowiedzi na e-mail z potwierdzeniem rezerwacji lub podać bezpośrednio w formularzu.
Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z procesem rezerwacji, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 785 896 000 lub e-mailowo na adres info@czarciaszopa.pl. Chętnie pomożemy rozwiązać problem.
Domek przygotowany jest maksymalnie na 6 osób. Związane jest to z wieloma rzeczami takimi jak: ilość ręczników, pościeli, zużycia wody czy prądu. Należy więc wybrać maksymalną ilość osób przez cały pobyt, gdyż przygotowanie i sprzątanie obejmuje maksymalną ilość osób.