Czarcia Szopa – domek do wynajęcia

Czarcia Szopa – domek do wynajęcia

REZERWACJA - wybierz termin


Czarcia Szopa

Dostępny

Zarezerwowany

Przyjazd

Wyjazd

PWSCPSN
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Luty 2025
PWSCPSN
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
  • Bukiet kwiatów
  • Torcik lub ciasto
  • Zestaw balonów
  • Wino
  • Płatki róż
  • Owoc typu truskawki lub inne

Napisz w uwagach, jaka to okazja, a my dostosujemy pakiet.

Najpierw wybierz datę.

Zapłać poprzez płatności online.

Płatność online

FAQ

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji możesz dokonać bezpośrednio na naszej stronie internetowej, wybierając dostępne daty w kalendarzu rezerwacji. Po wypełnieniu formularza oraz opłaceniu depozytu otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.

2. Czy muszę wpłacić depozyt przy rezerwacji?

Tak, przy rezerwacji wymagane jest wpłacenie depozytu w wysokości 50% całkowitej kwoty pobytu. Depozyt ten jest odliczany od końcowego kosztu. W przypadku rezerwacji na krótki okres przed planowanym pobytem (zazwyczaj na 7 dni przed przyjazdem) może być konieczne opłacenie całej kwoty z góry.

3. Jakie są opcje płatności?

Płatności można dokonać za pomocą przelewu bankowego, systemu BLIK lub gotówką na miejscu (w przypadku obecności gospodarza). W przypadku samodzielnego meldunku można opłacić (poprzez wcześniej wysłany link na e-mail) lub poprzez kod QR, który znajduje się na liście w domku.

4. Czy mogę odwołać rezerwację?

Tak, możesz odwołać rezerwację. Jeśli rezerwacja zostanie odwołana na mniej niż 30 dni przed datą przyjazdu, depozyt nie podlega zwrotowi. Jeśli rezerwacja zostanie odwołana na mniej niż 14 dni przed datą przyjazdu, zostaniesz obciążony pełnym kosztem rezerwacji.

5. Kiedy moja rezerwacja jest ostatecznie potwierdzona?

Rezerwacja jest ostatecznie potwierdzona dopiero po wpłynięciu depozytu na nasze konto dlatego najszybszym sposobem są płatności online które są dostępne w w/w formularzu. Otrzymasz e-mail potwierdzający rezerwację wraz z instrukcjami dotyczącymi przyjazdu.

6. Czy mogę zmienić datę rezerwacji?

Zmiana daty rezerwacji jest możliwa, jednak zależy od dostępności domku w wybranym terminie. W przypadku zmiany terminu prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.

7. Czy mogę otrzymać fakturę za pobyt?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury VAT, prosimy o podanie danych do faktury (NIP i dane firmy) w odpowiedzi na e-mail z potwierdzeniem rezerwacji lub podać bezpośrednio w formularzu.

8. Co zrobić, jeśli mam problem z rezerwacją?

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z procesem rezerwacji, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 785 896 000 lub e-mailowo na adres info@czarciaszopa.pl. Chętnie pomożemy rozwiązać problem.

9. Chce przyjechać na 4 dni, ale przez kilka dni będzie inna ilość osób. Ile osób mam wybrać?

Domek przygotowany jest maksymalnie na 6 osób. Związane jest to z wieloma rzeczami takimi jak: ilość ręczników, pościeli, zużycia wody czy prądu. Należy więc wybrać maksymalną ilość osób przez cały pobyt, gdyż przygotowanie i sprzątanie obejmuje maksymalną ilość osób.